Thursday, January 6, 2011

u.N.e.X.p.e.C.t.e.D

kadangkala bnyak benda yg kita xjgke akan berlaku and banyak benda yg kita nk xdpt,,,,,al kisah lumrah dunia,,,,baru2 ni aku dpt brite mmmer aku (umur lebey staun dr aku) yg akan bertunang coming s0on xdpt melaksanakan hajat tersebut sbb bakal tunang die 2 terlibat ngan xcident n meninggal dunia,,,mmg sedey sgt2 bila da plan mcm2,die lebey awl menyambut seruan illahi,,,kuasa Allah,tiada siapa yang boley menidakkannya,,,,bila da jd mcm 2,baru la kite sedar betapa keciknya diri kita ni sbnrnye (walau hakikat aku ni besar,,muehehee),,,,membuatkan aku takut seandainya berlaku pd diriku ini,,,owhh tidakk,,,,cukup la dgn ape yg aku da lalui selama ini,,kehilangan s'org ayah yg sgt2 aku syg membuatkan aku hilang arah,,,,,,mmg perit nk trime hakikat bila jd mcm 2,,,,skang,aku blom ckup bersedia untuk kehilangan sapa2 lg,,,ckup la,,,aku xnk mengahadapi sebarang ujian yg hebat,,,jgn Kau ambil mereka dari aku,,,,,,

p/s::u make me feel love and i will keep safely into my heart,,,,,

No comments:

Post a Comment