Tuesday, November 9, 2010

lost my friend,,,,arwah azwan zulfakar

ari ni, bersamaan 9/11/2010 salah seorg kwan aku mse form 6 dlu, azwan meninggal dunia pg td, mmber aku kate die excident smlm,msuk icu then pg ni meninggal,,,,,takziah wat kluarga arwah,,,,aku xpat nk p jenguk arwah coz aku pown bru je blik cni pg smlm,,,,ya Allah,,tempatkan rohnya dikalangan org2 yg beriman,,,,,sbgai s'org sahabat,aku hanya mmpu mendoakan kebahagiaan kau di sana,,,,maaf aku xsempat nk lwat ko,,,,aku hany mampu kirimkan doa n al fatihah dari jauh,,,,sayangnye persahabatan kite xkekal lame kerana Allah lbih syg'n ko,,,,,sedih sgt2  bile kwn kite hilang sekelip mate n yg pastinya yg paling sedey adalah family ko,,,,mereka redha dengan pemergian ko,,,,harap ko tenang dan damai disana,,,,,aku akan kenang saat2 kite pernah mnjd sahabat dlu,,,ko s'org yg baik n peramah,,,,,Al fatihah,,,,,

No comments:

Post a Comment