Sunday, January 9, 2011

s.W.e.E.t.L.i.K.e.L.o.L.i.P.o.P

hemmmmmmm,,,,,,,currently im not available,,,,,dunno y,,,,life like LOLIPOP,,,,,dA sweet from the outside,,,but inside more sweet than de others,,,,mwahahahahahaha,,,,,,bkn mcm 2 la,,,semanis2 LOLIPOP,,,kadang2 mmberi kesan yg mendalam dlm hdup kite,,,,npe??b'cos semakin kite menikmati LOLIPOP 2,mmg semakin sedap,tp lama2 kite makan sedar xsedar sebenarnya kemanisan 2 akan mendatangkan kesakitan dalam diri kita,,,sbb bnyak mkn manis2 bley dtg penyakit,,,,

sama la mcm kehidupan kite,,,,mmg permulaannye manis,indah,tp lama2 Allah membri pelbagai ujian dalam hidup kita untuk menguji daya tahan keimanan kita padaNya,,,,segalanya indah pada awlnya,namun siapa sangka langit yg disangka cerah berarak sedikit demi sedikit kembali menjd mendung dan akhirnya,,,hujan mula dtg menimpa,,,,(pe ntah aku nk ckp),,,,

























macam2 ragam dalam kehidupan..ada y manis ada y pahit sumernya kena d tempuhi dgn jiwa yang kental ALLAH x kan mguji umatNYA lebeyh dari kemampuan mereka semoga sumer mendapat rahmat n kasih syg dari NYA....(melalot lagi),,,iskkk,,,,ape2 je la,,yg penting skang,aku rase sedikit demi sedkit ada yg da berubah,,,ape yg berubah???aku tawu tp aku diamkan,,,,aku sabar jew,,,anything happen ada sbbnye,,,n aku xnk cri sbb 2,biarkan ianya dtg n pergi sendiri,,,aku xnk jd'n itu sbg alasan untuk aku truskan kehidupan aku,,,,,
















p/s:::agak2,aku de sweet mcm LOLIPOP 2 x??mueheheheheheehehehee



No comments:

Post a Comment