Sunday, October 17, 2010

exam time

musim exam da nk smpai,,,,so,petanda2 nk fever or exam shock mcm da nk sampai,,,so,time2 mcm ni la tobat aku da smpai,,,,hehehehehehe,,,bkn tobat pe,tobat stdy ar,,,sblom ni aku leka ngan lyan mvie,mengayau, n paling kuat skali aku leka ngan fb,,,so,nk stop fb mmg xley,kne kurangkan je,,,,gpown fb da wat aku bosan,dats y easy 4 me tuk jarang ngadap fb,,,,,fb plak yg bnyak menimbulkan prasaan sedey aku,,,so,bek xbukak trus,,,tp kne bkk gak,,,,skang musim on9 shopping,so aku xnk lpaskan pluang,,,,,da la bnyak yg murah3,,,,ehehehehehehe,,,cop4!!!!story aku psl final exam k,,,,as for introduction untuk menghadapi final exam,aku da start wat note untuk killer paper,1st skali aku wat international accounting dlu,,,,,subjek yg paling2 la aku lmah,,,,time test pown bwak note kecik lam poket,,,huhuhuhuhu,,,,so,xmo prangai lme b'ulang kembali,lebey bek aku get ready awl2 dr skang,,,,aku xmo time exam t xpat jwab plak,,,,,sem ni la aku kne cover blik pointer tuk sem2 lpas,,,klu x,ssh aku nk grad nnti,,,,,seram w00ooo,,,w'pown lmbat g final sem,tp aura 2 aku da rase skang neyh,,,,gangguan time stdy ni mmg bnyak,,,paling kuat ingatan aku pd s'sorg,,honestly aku ckp prasaan ni mmg menyeksakan aku,jiwa dan raga aku,,,,trseksanya aku xde sape yg bley rase,,,aku da bnyak kali kne mcm ni,bkn nk kate da lali tp stiap kali kne,aku rase sakit2 sangat,,,org len ley kate mcm2 kt aku,tp dieorg xrase pe yg aku rase,,,,mgkin d'sbb'n fizikal aku yg mcm ni,dats y aku snang kne mcm ni,,,,ati n prasaan aku mgkin hanya untuk mainan lelaki,,,,aku bkn nk redha tp ini yg da bnyak kali aku da lalui sume ni,,,,,aku ikhlas dalam p'hubungan tp len yg aku dpt,,,keikhlasan aku hanyalh sebesar kuman bg seorg yg bernama lelaki,,,,aku da give up tp ati aku mudah rase syg kt ssorg,,,,itulah kelemahan aku,,,,,sbb 2 aku mudah sgt terluka dgn kelemahan aku,,,,,mmg aku terlalu muda dengan sume ni,tp apakan daya aku s'org wanita yg m'punyai naluri mcm 2,,,,,aku terima takdir aku seadanya,,,,,hikmah??aku masih mencari hikmah d'sebalik semua ini,,,,,aku tau bkn mase yg sesuai aku pk'n tp 2 la lumrah kehidupan manusia,ingin disayangi,dicintai,menyayangi n mencintai,,,,,begitulah aku,,,,,
opppssss,,,aku menyimpang lagi,,,,,eheheheheheheh,,,,,,times 2 stdy balik,,,rehat aku da nk abes neyh,da nk kul 10 pown,,,sok ptg de klas lg,,,so,jmpe len kali k,,,,,bnyak cite yg aku nk coretkan kt cni,,,,,
luv u my diary,,,,,

No comments:

Post a Comment