Saturday, October 23, 2010

my life n so 0n

weekend come n me??still nothing got 2 do,,,just stay at home, on9, sleeping, walk2, n do nothing,,,,oh my God,,,,npe la hidp mcm ni??xsbr la nk blik umh,nk cti,,,aku nk hilangkan segala tekanan yg da terlalu sarat dalam diri aku ni,,,mslh demi mslh yg m'dtg m'buat'n aku smkin lemah n xyakin dgn kehidupan aku,,,,,klu bley aku nk hilangkan segala kenangan n memori yg pernah aku lalui selama ni n bila aku ingat sume 2 bley menimbulkan kesedihan yg teramat sgt,,,tlg la aku,,,aku nk lpe semua 2 secepat mgkin,,,aku da xsggup hdup dlm derita lg,,,,aku da xtaha dgn dugaan mcm ni,,,,npe la Kau bg die hadir hdup aku???w'pown sekejap tp t'lalu mmberi kesan yg dalam kt diri aku,,,,,xsgka,t'lalu cpt manusia ni b'ubh,,,mgkin sumenye silap aku sndri,,,,,sume kesilapan n kejahatan yg pernah aku wat sblom  ni,dan skang aku da terima balasan 2 sume,,,,,aku xsgak,,,,tuhan byr cash kt aku,,,,,emmmmmm,,,,aku trime sglanya,,,,

No comments:

Post a Comment