Tuesday, October 19, 2010

aKu rIndU

miss him damn much,,,adehhhh,,,xtaw da nk wtpe,,,aku gler2 tahap dewa da neyh rndu kt die,,,,smpai la ni die xcntact2 aku lg,,,risau pown de,,,,lam fkran aku ni mcm2 da yg aku pk,,,xpnhnye nk positif,sume negatif,,,,,tiap saat terngiang2 suara die kt tlinge aku, aku dgr die borak ngan aku,gelak,wat lawak,mcm2 lg la,,,tp 2 sume lme pnye,,,skang,,,,da xde lg suara2 2 sume,,,aku rndu sgt, terlalu berat beban rndu aku kt die,,,,cne aku nk hilangkan ni sume,,,,aku terlalu syg'n chenta hati aku ni,,,,,w'pown xde hitam putih lg mengatakan aku ngan die da xde pape, aku tetap akn tggu n trus menunggu,,,wpown smpai nafas aku yg terakhir,,,,syg aku hanya untuk die sorang je,,,,dlu mmg ramai,pas ada die la aku just stia pd yg 1 je,iaitu die sorang,,,,,aku berharap sgt die akan kembali kepada aku,,,,aku rndu sgt4 kt die,,,,,,

No comments:

Post a Comment