Sunday, January 23, 2011

watch out!!!!

yeahhhhhhaaaa,,,,,lame da x update my love 
neyhh,,,muehehehehe,,,,bz?xde la plak...
cme mls je nk update,,,xde idea
hikhikhikhikhik,,,
xde point nk ckp laa,,,ni pown ntah pape aku nk carutkan
laalalalalallaa,,,,,hdup mcm biase,,,,
~bahagia bersama kawan2 terCheNta,,,ahakzzzz
~~~asimen yg semakin berlambak2
~~~sem ni yg crowded ngan asimen interview
~~jangan smpai kami wat intrvw sndri,,muehehehehehe
xde hal la 2 sume,,,as long as KAMI rajin nk wat
InsyaAllah,,,,akan siap bila tiba masanya
aku???hdup kosong,,,,
sbb???
xde 1,2,3,4,5,n seangkatannya,,,ngehngehngeh,,,,
mcm biase,,,mslh yg dtg bertimpa2 mebuatkan aku
semakin bnyak berfikir
akibatnye,,,,ditimpa penyakit unexpected,,,,
xpe3,,,aku insyaAllah s'org yg penyabar
kuat melawan penyakit 'misteri',,,,,
Allah klu nk uji keimanan manusia dengan pelbagai cara
mungkin semua 2 nk mengajar aku supaya lebih dekat denganNya
masa da nk smpai kowttt,,,'
Wallahualam........
tenang dalam berhadapan dengan pelbagai situasi genting,,,,
emmmm,,,,susah nk jd mcm 2 tp aku harus cube,,,
bnda yg kita xjgke mungkin akan berlaku
aku da bersedia dari awl
dr segi mental n fizikal
andai itu takdir aku,,,
InsyaAllah
aku trime dengan hati yg terbuka
psl apa??
aahahahaahhaa,,,ade laaa
aku kn seorg yg bengong
cye sgt la ckp aku neyh
(insyaAllah,,,aku xtpu laa)
pape pown,,,,aku bersyukur sbb kawan2 ada d'sekeliling aku
walaupun da xmcm dlu situasi kami,,,,xpe,,,,
aku tetap syg'n kwn2 aku,,,,,
sbb mereka,,,aku mampu masih bertahan untuk m'jd
insan yg berguna dalam hidup
akan ku cuba untuk kuatkan semangat melawan segala2nya,,,
aku sentiasa redha sengan kehendak Allah
ade hikmah disebalik apa yg berlaku
Allah xbg kite sbrg ujian dengan suka2
percayalah,,,sumenye ada sbb
mungkin selama ini aku lalai dalam semua hal
smpai masa Allah beri kesedaran pd aku
setiap yg indah kite lalui xsemetinya kekal selamanya
untuk uji daya tahan manusia,,,,
Allah uji kita disebalik keindahan tersebut
dan sekarang,,,,aku akui itu semua,,,,
bersyukur kehadrat Allah kerana bnyak memberi kesedaran kpdku
manusia yg lemah tnpa pelindung
aku bermohon supaya Kau kuat'n imanku
aminnnn,,,,,,,,
pe yg terjadi,,,,
hidup harus d'teruskan,,,,masa pown da semakin suntuk
jgn smpai terlepas 1 nafas pun dlam hdup kita,,,,
kerana setiap nafas itu semakin sangat penting dalam hdup kita,,,
percayalah
aku akui 2 semua,,,,,



No comments:

Post a Comment