Saturday, January 15, 2011

aku eden saya i me n so0n,,,,,

emmm,,,pe nk ngarut ni eyh,,,,aku bkn la mcm ahadiat akasyah yg bnyak je idea nk menulis,,,,asl ada je bnda terlintas kt kepala ley jd 12 novel,,,aku??pe je la yg dalam otak ni,manjang je la xley pakai,,,ahahhaahahaa,,npa??mslh bertimbun pe bendanya nk wat novel,,xkuasa aku aii,,,org dok benci dgr cte aku ade la nnti,,,kuikuikuikui,,,,,,


nk wat lirik??xpndai la weiii,,,ingat ni aidid alfian,xpown ajai ataupun ana raffali nk tlis2 lirik bagai,,klu lirik 2 bnyak mksud xpe,,ni ayat lintang pukang,sastera pown da ke laut,,org klu nk wat lirik lagu ni mcm2 ayat bait2 dramatik yg kluar,,,klu aku wat???mmg dasat la,,,,,ramli ms pown ley reject aku pnye lagu,,,wakakakakaka,,,al maklum la,,aku ni bknnye darah seni,,,,xdan nk pk 2 sume aii



dlu minat berlakon,ala2 erra,ziana xpown mcm lisa kew (bujet mke lisa la aku neyh,,,ahahahaa),,tp mcm  aku ckp td,,,darah seni 2 mmg langsung xde lam dri aku,,,,ahahahahhahaa,,,berangan lak 2 nk brlakon ngan aaron aziz,farid kamil,fahrin ahmad n awal ashaari,tp 2  sume lam mmpi jeewwww,,,,tp mmg pernah la mmpi psl awal,,,ahahahahahahahaa,,,mmpi g date ngan die nek kete,,wakakakakakaa,,,,,mmg klakar,,,,tp 2 la kan,,,manusia ni mmg impiannya xterbatas,,,usaha je membataskan sgla2nya,,,
,

























haaaa,,,,2 bru intro tuk mlm ni,,,,pdahal aku sndri xtaw nk cte pe,,,wakakakakakakkaa,,,,,xde pe,,,cume llam mggu ni jiwa kacau la ckit,,ntah kenapa asik nk emo jewww,,,,xleyh la tgk status 'pakcik' 2 je aku da mnyirap,,,,,'org sje je la wat status n komen mcm 2,bkn ade pe pown,,,xde pape pown ngan dieorg sume 2.,,,sje je...',,,,aishhhhh,,,,tersentap la ati aku ni jap haa,,,,sje??????emmmmmm,,,,,,ssh kot nk jge ati aku ni gaknye,,,yela,hatil lembu ley jge lg,ltak lam petis ais elok la die,,ni ati manusia,,,da ada lam badan aku,tp die kne jge,,,,asl aku boley je jge ati die,pdhal die ssh sgt2 nk jge ati aku,,,mmmmmmm,,,manusia2,,,,xper ERNITA,,,,,ko kine sbr,,,ko kn penyabar ,,,,ngeh4,,,,,,kunun laaaaaa,,,,senyum skettttttttt,,,,,,,


agagagagaaggagagagaaa,,,,,,,daaaa,,,syg dr cik_nita 

No comments:

Post a Comment