Friday, January 14, 2011

jim ya mim alif ta,,,,

waaaa,,,sem ni bru la rase sesak napas sket,,bkn sbb semput a.k.a asma or watever la,tp d'sbb'n duwit da bnyak kuar,,,,adoiiiiii,,,sesak2 nafas aku,,,,,pt tggl sket je neyyyy,,(xla sgt)...lame2 tarah mmg habes la dwit aku mcm ni,,,,emmm,,,perbelanjaan aku bulan ini,,,(ececcecececee,,,macam bnyak sgt jeww).,,,,tgk dlu bru komen

  • joli kt alor star = RM100
  • hard disk a.k.a externel =RM210
  • amik lesen td (14/1/2011 4 deposit) = RM120
  • balance 4 lesen = RM 580
  • da 3 mggu dok Perlis@perbelanjaan harian + watson + gardian + da store + koop + kedai mkn + teksi buku + stationary n len2  = RM600
belanjawan masa akan dtg (mcm poyo jerk bunyi)
  • makan = RM 10 tuk 2 ari,,,nk lg save mkn meggi,10 hengget seminggu = 10 bungkus meggi
  • laen2 = RM 20,untuk yg penting2 jew,mcm......paham2 sndri la
  • tambang =,xpyh,,,cos g mane2 nek limosin oren,biru n hijau je,,,percuma 2 semua
  • shawl = xxpyh da past ni,,,de yg bli pown xpkai2 lg,,gedik tul nita neyh
  • beg = budjet RM30 jew,,,,jgn lebey,,,,xpown pkai paper beg je,,xsmpai 10 hengget pown,,,ngeh4
  • buku = part ni kne lebey sket coz bnyak bku kne bli,,,nnti2 la pk
emmmmmm,,,,mcm lari bujet je ni,,,,xpe3,,,mak n akk ade,,muehehehehehehhe,,,ari ni pling bnyak mkn,,,,siang td mkn nsi,,mlm ni mee ngan ayam,bli kt pasar td,ari ni je da abes 20 hengget psl mkn,,,wakakakakaakkaa,,,bros la aku neyh,,,xpe3,,,,,da amek lesen ni aku kne blajar berjimat cermat supaya hujung sem aku xmkn pasir,,,muehehehehehehe,,,,,,,,,

antara menu2 mewah untuk pejimatan belanja
                                                                    ++++++++









dan apabila aku terus mengamalkan itu semua,,apa akan jd??????????





hahahahaahahahahhaa,,,,,memang ptt la blog sengal,,ko mmg la sgt2 sengal nita oiiiiii,,,ahahhahaha,,,ade ati nk kurus la kunun,,,muehehehehehee,,,,xpe4,,try 2 motivate dri sndri,,,ekekekekekekekekeke,,,,,xpe la,,,demi blajar,aku snggup berkorban apa sahaja,,,,,cewahhhhhhh,,,ayat nk sopan jew,,,muehehehehehee,,,ok4,,,da lmbt da neyh,,,len kali kite story mory lg yeww,,,daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment