Saturday, January 1, 2011

when im at perlis,,,,

ahahahahahaha,,,aku da blik perlis,,,smlm (1/1/2011) kul 8 pg tibanya aku d'perlis yg terCHENTA neyh...hikhikhik,,newyear??smbut lam bas jew,,wakakakkaka,,,,da blik ni rase boring la plak,,,al maklum la,slma cti ni aku asik jalan je,2 yg bile blik cni aku xde wat pape cepat rase bosan,,,muhehehehehe,,,,b4 dis aku cti at indon,blik kmpg mak aku,,,mmg la da best,,,,sronok gile dpt jmpe fmly mak aku kt sane,,,sporting giler2 ah dieorg 2,,asik ajak g mkn jew,,mmg kenyang ar dok sane n populasi lemak2 dalam bdan pown smkn bertambah,,,,ahahahahaha,,,cemerlang,gemilang n terbilang x aku?hakhakhak,,,nk wat cne an,da rzki kite rembat je la,,,xkn nk tolak,,mkn 2,,majority sediakan lauk tuk aku special pnye,,ayam panggang gitu,,,,,waaaaaa,,,,,dieorg tau,klu xde ayam aku xmkn nasi,,,ahahahahahahaa,,,,syg mereka lebey la,,,,meuehhehehehe,,,insyaAllah,,klu ada rzki taun dpn aku g lagik,,,,hihiihihi,,miss dem damn much lorhhhhh,,,,,,

No comments:

Post a Comment